Klacht MyHeritage: Ongewenst 238 euro gereserveerd op mijn creditkaart

Klachtnummer
# 327567
Gebruiker
Jansen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is een bedrag van €173,28 (exlusief btw) gereserveerd op mijn creditcard. Dit is exclusief btw 238 euro! Dit begrijp ik niet. Ik heb nergens opdracht voor gegeven dit te doen. Toen ik mijn abonnement aanschafte was deze ook ruim honderd euro goedkoper. Onder de voorwaarde dat ik nu maar liefst 238 euro moet betalen, wil ik deze verlenging niet. Ik heb ook helemaal geen email gehad ter herinnering aan deze verlenging en ter herinnering dat het bedrag vele male hoger ligt.

De oplossing


Ik wil dat het gereserveerde bedrag van 238 euro ongedaan wordt gemaakt. Indien u mij een abonnement in rekening wil brengen had u mij van tevoren moeten inlichten. Indien een verlenging van het abonnement gewenst wordt verwacht ik daar een bericht over

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyHeritage is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Jansen
    Datum
    Tot op heden geen enkele reactie mogen vernemen van MyHeritage. Vervelend!
  2. Auteur
    Jansen
    Datum
    Jammer dat reactie uitblijft!
  3. Auteur
    Jansen
    Datum
    Ik hoop snel op een reactie, zodat ik weet waar ik aan toe ben!

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen