Opgelost door MyHeritage: Onterecht abonnement

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 574633
Gebruiker
S. de Ridder
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een gratis abonnement voor 14 dagen afgesloten.
Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement.
Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.

Gewenste oplossing

Abonnement stopzetten.
Geboden oplossing
Dat het abonnement zou zijn stopgezet heb ik via klachtenkompas moeten vernemen. My Herritage zegt dat ze het mij hebben laten weten. Dat is niet waar! Kortom de klacht is opgelost maar niet bepaald op een nette manier.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    S. de Ridder
    Datum
    Op onderstaande klacht heb ik nog steeds geen reactie van My Heritage gekregen!

    Klacht
    Ik heb een gratis abonnement voor 14 dagen afgesloten.
    Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement.
    Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.

    De oplossing
    Abonnement stopzetten.
  2. Auteur
    S. de Ridder
    Datum
    Het blijft stil van de kant van Amy Herritage:
    Op onderstaande klacht heb ik nog steeds geen reactie van My Heritage gekregen!

    Klacht
    Ik heb een gratis abonnement voor 14 dagen afgesloten.
    Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement.
    Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.

    De oplossing
    Abonnement stopzetten.
  3. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Een van onze medewerkers heeft 6 Januari contact met u opgenomen om u te laten weten dat het abonnement is geannuleerd en dat u de betaling via uw bank hebt laten terugvorderen. Mocht u verdere vragen hebben, dan raden we u aan rechtstreeks op die betreffende e-mail te reageren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen