Opgelost door MyHeritage: Onterecht abonnement

angry Opgelost

Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement.
Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.

Abonnement stopzetten.
Dat het abonnement zou zijn stopgezet heb ik via klachtenkompas moeten vernemen. My Herritage zegt dat ze het mij hebben laten weten. Dat is niet waar! Kortom de klacht is opgelost maar niet bepaald op een nette manier.

S. de Ridder
    Op onderstaande klacht heb ik nog steeds geen reactie van My Heritage gekregen!

Het blijft stil van de kant van Amy Herritage:
    Op onderstaande klacht heb ik nog steeds geen reactie van My Heritage gekregen!

MyHeritage
    Een van onze medewerkers heeft 6 Januari contact met u opgenomen om u te laten weten dat het abonnement is geannuleerd en dat u de betaling via uw bank hebt laten terugvorderen. Mocht u verdere vragen hebben, dan raden we u aan rechtstreeks op die betreffende e-mail te reageren.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?