Ik heb een gratis abonnement voor 14 dagen afgesloten. Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement. Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.
Gewenste oplossing
Abonnement stopzetten.
Geboden oplossing
Dat het abonnement zou zijn stopgezet heb ik via klachtenkompas moeten vernemen. My Herritage zegt dat ze het mij hebben laten weten. Dat is niet waar! Kortom de klacht is opgelost maar niet bepaald op een nette manier.
Status
opgelost
Beoordeling
3 reacties
Auteur
S. de Ridder
Datum
Op onderstaande klacht heb ik nog steeds geen reactie van My Heritage gekregen!
Klacht Ik heb een gratis abonnement voor 14 dagen afgesloten. Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement. Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.
De oplossing Abonnement stopzetten.
Auteur
S. de Ridder
Datum
Het blijft stil van de kant van Amy Herritage: Op onderstaande klacht heb ik nog steeds geen reactie van My Heritage gekregen!
Klacht Ik heb een gratis abonnement voor 14 dagen afgesloten. Zonder mijn toestemming is dit overgegaan in een jaarabonnement. Het abonnementsgeld is zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven. Ik betwist dat ik een jaarabonnement heb afgesloten.
De oplossing Abonnement stopzetten.
Auteur
MyHeritage
Datum
Dit is onze laatste reactie
Een van onze medewerkers heeft 6 Januari contact met u opgenomen om u te laten weten dat het abonnement is geannuleerd en dat u de betaling via uw bank hebt laten terugvorderen. Mocht u verdere vragen hebben, dan raden we u aan rechtstreeks op die betreffende e-mail te reageren.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over MyHeritage?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.