Opgelost door MyHeritage: onterecht data-abonnementsgeld afgeschreven, zonder dat ik dat ik daar toestemming voor heb gegeven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 538213
Gebruiker
Siep1975
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een gratis abonnement en nu zijn ineens 109 afgeschreven van mijn PayPal rekening waarvoor ik geen toestemming heb gegeven.
Factuurreferentie
1559214221353635

Gaarne het data-abonnement stopzetten en het geld terugboeken.

De oplossing

Ik zou graag willen zien dat het data-abonnement dat ik niet heb aangevraagd per direct stopgezet wordt en het geld teruggeboekt wordt

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Naar aanleiding van uw verzoek hebben we uw abonnement geannuleerd en het abonnementsgeld teruggeboekt. Voor verdere vragen kunt u rechtstreeks contact opnemen via email adres support@myheritage.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Siep1975
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen 24 h had ik een mail van my heritage dat ze het geld terugboeken. Het is beter als ze dat niet meer doen, maar een bedrijf is zo goed als de manier waarop ze klachten afhandelen . En hoe boos ik ook was dat het abonnement zomaar van mijn rekening werd gehaald, ze positief ben ik over hun snelle afhandeling van de klacht
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen