Opgelost door MyHeritage: onterecht data-abonnementsgeld afgeschreven, zonder dat ik dat ik daar toestemming voor heb gegeven

Siep1975

Ik had een gratis abonnement en nu zijn ineens 109 afgeschreven van mijn PayPal rekening waarvoor ik geen toestemming heb gegeven.
Factuurreferentie
1559214221353635

Gaarne het data-abonnement stopzetten en het geld terugboeken.

Ik zou graag willen zien dat het data-abonnement dat ik niet heb aangevraagd per direct stopgezet wordt en het geld teruggeboekt wordt

MyHeritage
    Naar aanleiding van uw verzoek hebben we uw abonnement geannuleerd en het abonnementsgeld teruggeboekt. Voor verdere vragen kunt u rechtstreeks contact opnemen via email adres support@myheritage.com

Siep1975
Binnen 24 h had ik een mail van my heritage dat ze het geld terugboeken. Het is beter als ze dat niet meer doen, maar een bedrijf is zo goed als de manier waarop ze klachten afhandelen . En hoe boos ik ook was dat het abonnement zomaar van mijn rekening werd gehaald, ze positief ben ik over hun snelle afhandeling van de klacht

Ook een klacht indienen over MyHeritage?