Klacht MyHeritage: Onterechte incasso

PexMan

Ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van een speciale aanbieding. Een jaar premium lid tegen een gereduceerd tarief. Mij is toen verteld dat het abonnement automatisch zou stoppen. Nu is er dus een automatische incasso voor €259 gepland. Ik heb gelijk MyHeritage een.mail gestuurd en uitgelegd dat ik, omdat ik al geruime tijd in de ziektewet zit en het geld niet kan missen, dat abonnement niet kan betalen. En ook dat het jaarcontract dat ik had, automatisch zou stoppen. Dus of ze de incasso willen stoppen.
Ik kreeg als enig antwoord dat ik nog tot mei 2022 gebruik kan maken van het abonnement en dat het abonnement is stopgezet. Maar de incasso is nog niet stopgezet. Zodra er genoeg geld op mijn rekening staat wordt dat afgehouden. Aangezien dit een nieuw contract/abonnement is, is er niet een periode om af te zien van verder gebruik van de site ?
Ik hoor graag wat de oplossing zou kunnen zijn.
M.vr.gr. Peter Exaltus

Ik heb graag dat de incasso wordt stopgezet zodat ik niet in financiele problemen kom omdat ik al geruime tijd in de ziektewet zit en elje euro hard nodig heb.

MyHeritage
    We kunnen helaas geen MyHeritage account vinden met de gegevens die u hier heeft achtergelaten. We raden u daarom aan rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice.

PexMan
Ze zeggen dat ze geen account kunnen vinden maar ik heb van hun een mail ontvangen dat ik nog tot 4 mei 2022 lid ben.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?