Klacht MyHeritage: Oplichterij! Ten onrechte geld in rekening gebracht, geen bestelling gedaan

Klachtnummer
# 481717
Gebruiker
Dropoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

U zegt via een niet bestaand mailadres, dat ik een nieuw abonnement besteld heb, dit is niet waar. Ik heb geen bestelling geplaatst!
Uw kenmerk #: 257847318

Hierbij verzoek ik u onmiddelijk de betaling via mijn creditcard stop te zetten, danwel een creditnota te verzorgen!

Bijn mijn creditcard heb ik verzocht uw verzoek om betaling te weigeren. Het is nooit mijn bedoeling geweest jaarlijks voor zo'n groot bedrag te batalen om een stamboom te beheren. Ik ging er destijds vanuit dat het bedrag eenmalig voldaan moest worden en nu brengt u mij al voor de 3e keer een hoog bedrag in rekening.

De oplossing

De betaling intrekken of een creditnota voor het volledige bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyHeritage is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen