Opgelost door MyHeritage: problemen in digitale stamboom
Details
Klacht
Sinds ruim 10 weken heb ik grote problemen met mijn 5 digitale stambomen die ik bij MyHeritage heb gemaakt. Er is er een nieuwe versie van het programma geïnstalleerd en daarna zijn de problemen begonnen. Op de stamboom in de website zijn foto's verdwenen of onzichtbaar. De fotoalbums via de website lopen telkens vast en zijn niet te bewerken. In de FamilyTreeBuilder zijn foto's verdwenen en koppelingen tussen personen verdwenen. De synchronisatie tussen website en het FamilyTreeBuilt programma mislukt regelmatig.Inmiddels blijkt dat dit bij meerdere gebruikers tot grote problemen leidt.
Ik heb in de afgelopen 3 jaar met heel veel plezier aan mijn hobby gewerkt, maar op dit moment vind ik er niets aan. Het programma doet dingen die ik niet wil, valt regelmatig weg en ik ben bang dat alles wat ik nu doe straks verdwenen blijkt te zijn.
Gewenste oplossing
Ik heb MyHeritage gevraagd- om mij wekelijks op de hoogte houden van de stand van zaken
- om (garantie van) herstel van de door mij ingevoerde gegevens/foto's/bestanden/koppelingen
- om een gratis verlenging van mijn abonnement voor de periode die ze nodig hebben om dit probleem te verhelpen (inmiddels al ruim 10 weken)
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.