Opgelost door MyHeritage: problemen in digitale stamboom

myc.1957

Sinds ruim 10 weken heb ik grote problemen met mijn 5 digitale stambomen die ik bij MyHeritage heb gemaakt. Er is er een nieuwe versie van het programma geïnstalleerd en daarna zijn de problemen begonnen. Op de stamboom in de website zijn foto's verdwenen of onzichtbaar. De fotoalbums via de website lopen telkens vast en zijn niet te bewerken. In de FamilyTreeBuilder zijn foto's verdwenen en koppelingen tussen personen verdwenen. De synchronisatie tussen website en het FamilyTreeBuilt programma mislukt regelmatig.
Inmiddels blijkt dat dit bij meerdere gebruikers tot grote problemen leidt.
Ik heb in de afgelopen 3 jaar met heel veel plezier aan mijn hobby gewerkt, maar op dit moment vind ik er niets aan. Het programma doet dingen die ik niet wil, valt regelmatig weg en ik ben bang dat alles wat ik nu doe straks verdwenen blijkt te zijn.

Ik heb MyHeritage gevraagd
- om mij wekelijks op de hoogte houden van de stand van zaken
- om (garantie van) herstel van de door mij ingevoerde gegevens/foto's/bestanden/koppelingen
- om een gratis verlenging van mijn abonnement voor de periode die ze nodig hebben om dit probleem te verhelpen (inmiddels al ruim 10 weken)

MyHeritage
    Bedankt voor uw bericht.
    Uw problemen hebben te maken met twee bugs die ontdekt zijn na de release van de laatste versie van de FTB software. Zoals u weet wordt er hard gewerkt aan het oplossen van deze bugs en de programmeurs zijn er druk mee bezig. Er zijn momenteel nog geen volledige oplossingen voor uw problemen, en we begrijpen het ongemak. De aangeboden work-around is een tijdelijke oplossing . Wij hebben u een gratis 1 jarig data-abonnement gegeven en 6 maanden toegevoegd aan uw PremiumPlus abonnement, ter compensatie voor het ongemak en het wachten. Wij zullen het contact in stand houden en open blijven communiceren.
    myc.1957
    Dank voor uw reactie. Wel jammer dat deze reactie pas na ruim 10 weken wordt gegeven. Dat kan écht beter.
    Desondanks ben ik blij dat mijn problemen erkend worden, dat mijn abonnement gratis is verlengd. Ik hoop dat op korte termijn de problemen worden opgelost en dat ik mijn hobby weer kan beoefenen.

myc.1957

Ook een klacht indienen over MyHeritage?