Klacht MyHeritage: stoppen met de agresieve manier van het verkopen van een duur abonnement.

D.

Ik wil even iets kwijt.... Sedert vorige week ben ik met mijn stamboom begonnen op MyHeritage Ik was nog niet eens een uurtje verder of ik werd al gebeld met de mededeling dat ik behoorlijk wat smartmatches had en of ik geen premium lid wilde worden. Ik heb netjes uitgelegd dat ik dit niet wilde. Nu vandaag om 5 minuten voor 5 wordt ik wederom gebeld door MyHeritage. Gezien ik in een ander belangrijk gesprek zat , wat ik ook aangaf en mede daardoor de verbinding met MyHeritage heb verbroken. Ik vind het zeer zeker niet netjes en zelfs ongepast dat ik nu al 2 keer wordt gebeld door MyHeritage. Ik vraag mij dan ook af hoe men aan mijn telefoon nummer komt. Dit wordt ook wel een agressieve manier van verkopen van een abonnement genoemd. Je mag Gratis lid worden en een beperkt aantal MB's gebruiken aan foto's en een totaal van 250 mensen vrij in je stamboom plaatsen... Waarom dan dat opdringerige om mij toch aan een duur abonnement proberen te krijgen? Ik ben hier zeker niet van gediend!

My niet meer bellen om een duur abonnement aan te smeren. In de toekomst ook niet hierover mailen!

MyHeritage is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

D.
    Ik heb inmiddels mijn stamboom verwijderd. Dit is gaat namelijk niet alleen over dit incident maar 2 jaar geleden heb ik ook al heel wat meegemaakt met MyHeritage. Ik hoopte op verbetering en daarom wilde ik mijn stamboom weer opbouwen, helaas stoot ik weer mijn neus aan dit misleidende bedrijf die zich mooier voor doet maar een hoop problemen veroorzaakt waar ik niet meer op zit te wachten. Men hoeft geen reactie meer te geven, niet per telefoon, niet per email of in welke vorm dan ook. Ik ben nu echt helemaal klaar met MyHeritage. MyHeritage moet ook maar eens zijn eigen leefregels naleven, want ook dit gebeurd zeer zeker niet. Even ter informatie ik heb alle bewijzen hier liggen met wat er zich eerder heeft afgespeeld!! laat dat heel duidelijk zijn!!!.
    Dit is een antwoord wat ik via Facebook van MyHeritage heb gekregen. >
    MyHeritage Nederland Geachte mevrouw, dank voor uw bericht. Uiteraard ons oprechte excuus als u dit contact als ongewenst heeft ervaren. Onze klantenservice medewerkers bellen regelmatig basic gebruikers om hen te informeren over speciale aanbiedingen voor Premium abonnementen. Wilt u hierover niet benaderd worden, geef aub in PM uw emailadres door dat hoort bij uw MyHeritage account. Dan zullen wij hiervan een notitie maken. Met vriendelijke groet.>>> Duidelijk toch hoe MyHeritage zich dus opdringt aan basic gebruikers. Voor mij is de lol eraf om GRATIS gebruik te kunnen maken waar mee ze altijd adverteren via o.a. tv reclames. Daarbij krijgt MyHeritage alle documenten, foto's, etc. GRATIS via hun betaalde en gratis leden, terwijl men diverse documenten gewoon GRATIS uit de gemeente archieven kan downloaden. Dus waarom een duur betaald lid worden?
    D.
    Uit de reactie van het klachtenkompas om iets te plaatsten omdat anders mijn klacht verloopt , blijkt dat myheritage niet zo aktief is op het klachtenkompas!!! Maar voor mij is alles al helder en duidelijk genoeg. Ik wil niets meer met deze oplichtersbende te maken hebben !!.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren