Opgelost door MyHeritage: Ten onrechte automatische verlenging abonnement
Details
Klacht
Vandaag kreeg ik bericht mijn "Abonnement" Is verlengt . Dit is stilzwijgend gebeurt en ik ben op geen enkele manier op de hoogte gebracht over het verlopen, of over het verlengen en/of stopzetten van dit "Abonnement". Ze hebben 98,35 euro van mijn creditcard afgeschreven. Bij controle op de website kon ik nergens vinden dat ik hier in welk opzicht dan ook toestemming voor heb gegeven. Ik vind dit geen stijl en wil mijn geld terug. Bovendien mag dit bedrijf helemaal niet met een jaar verlengen, omdat zij de optie om per maand op te zeggen niet bieden.Gewenste oplossing
Abonnement beëindigen en restitutie van teveel betaald bedrag ( 98,35 euro)- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.