Opgelost door MyHeritage: Ten onrechte automatische verlenging abonnement

michelle

Vandaag kreeg ik bericht mijn "Abonnement" Is verlengt . Dit is stilzwijgend gebeurt en ik ben op geen enkele manier op de hoogte gebracht over het verlopen, of over het verlengen en/of stopzetten van dit "Abonnement". Ze hebben 98,35 euro van mijn creditcard afgeschreven. Bij controle op de website kon ik nergens vinden dat ik hier in welk opzicht dan ook toestemming voor heb gegeven. Ik vind dit geen stijl en wil mijn geld terug. Bovendien mag dit bedrijf helemaal niet met een jaar verlengen, omdat zij de optie om per maand op te zeggen niet bieden.

Abonnement beëindigen en restitutie van teveel betaald bedrag ( 98,35 euro)
binnen 2 dagen stond mijn geld weer op mijn rekening ! Heel snel en naar tevredenheid opgelost.

MyHeritage
    We informeren onze klanten van de jaarlijkse automatische vernieuwing wanneer een abonnement wordt afgesloten, in de bevestigings e-mail. We begrijpen dat u geen interesse heeft in een verlenging van uw abonnement en we hebben dan ook opdracht tot terugbetaling gegeven. U kunt het bedrag binnen 7-10 werkdagen op uw rekening terug verwachten.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?