Klacht MyHeritage: Uitslag DNA test na 2 maanden nog steeds niet binnen

Klachtnummer
# 536858
Gebruiker
Gurdy38
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dag! Ik heb 2 maanden geleden de monsters opgestuurd en heb nog steeds geen uitslag terwijl die al binnen had moeten zijn.
Ik lees dat er door Covid vertraging op zit maar ook dat er testen zoek raken.
Hoe kan ik erachter komen of de mijne zoek geraakt is of dat ik gewoon nog iets meer geduld moet hebben?

De oplossing

Dat het bedrijf uitzoekt of mijn test nog wel onderweg is en hoe lang het nog gaat duren..

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We zien dat uw DNA monster ons lab inderdaad helaas nog niet heeft bereikt. Gezien het tijdsbestek vermoeden we dat uw monster zoek is geraakt in de post.
    We verzoeken u daarom ons een e-mail te sturen met uw postadres, zodat wij u een gratis kit ter vervanging kunnen sturen.
    Uw bericht kunt u sturen naar support@myheritage.com

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen