Klacht MyHeritage: Vele bugs in nieuwe versie Family Tree Builder

Gerard Hodselmans

Sinds de nieuwe versie 8.0.0.8211 synchroniseert Family Tree Builder niet meer met de MyHeritage website. Verder is het geheel beduidend traag geworden.

Volgens de MyHeritage app is er een 1 ontdekking en als ik die aanklik verschijnt de melding dat er géén matches zijn.

Een email aan de helpdesk levert na een aantal dagen gewacht te hebben slechts ontwijkende antwoorden op maar geen oplossing. Ondanks het predicaat Premium account dat ik heb.

Via de knop help/handleiding in de Family Tree Builder verschijnt document Userguide80_NL.pdf dat bij opening echter handleiding versie 7.0 blijkt te zijn.

Dit is slechts een kleine opsomming van de blijkbaar vele bugs die nu al in de nieuwe versie 8.0.0.8211 naar voren zijn gekomen.

Kortom het rammelt aan alle kanten waardoor het geheel onwerkbaar is geworden en daarom met spoed tekortkomingen repareren of downgraden naar versie 7.

I'am not amused. :-(

Ik verwacht van MyHeritage dat er eerst uitvoerig getest wordt alvorens een nieuwe versie of update van Family Builder uit brengen, desnoods via een selecte pilotgroep ip gelijk live te gaan.

Ik vraag om een garantie danwel herstel van de door mij ingevoerde gegevens/foto's/bestanden/koppelingen etc.

Een gratis verlenging van mijn abonnement voor de periode die MyHeritage nodig heeft om dit probleem te verhelpen, inmiddels al een 2 weken.

MyHeritage
    We hebben contact met u opgenomen via e-mail om u te assisteren.
    Gerard Hodselmans
    Ook in de Myheritage app loop ik tegen een fout aan. De app meldt een Ontdekking en als hierop geklikt wordt verschijnt de melding er zijn geen openstaan matches.

Ik hoop op een snelle oplossing......
    MyHeritage
    De technische vragen zijn sinds 27 maart in behandeling en worden op een directe basis met de heer Hodselmans besproken.
    Gerard Hodselmans
    De vragen zijn nog steeds in behandeling en hoop dat de problemen snel opgelost gaan zijn.
    Gerard Hodselmans
    De laatste reactie van MyHeritage, en alweer de 4e medewerker, dateert alweer van een week geleden. De problemen zijn nog niet opgelost. Wel heeft MyHeritage telefonisch contact gezocht om mijn "Membership" dat pas op29 augustus verloopt te verlengen.
    MyHeritage
    We hebben in de afgelopen week geen reactie van u mogen ontvangen. Mocht u verdere assistentie wensen, stuur ons dan gerust een e-mailtje.
    Gerard Hodselmans
    Myheritage zegt 12 april een mail te hebben gestuurd met hun opmerkingen, omdat ik deze niet in mijn inbox maar ook niet mijn spambox had ontvangen, heb ik de 18e een mail gestuurd met de vraag me een update van de klacht te sturen.
    Eerst toen ontving ik de bedoelde mail.
    Jammer genoeg geeft Myheritage hieraan dat de bedoelde bugs geen prioriteit hebben hetgeen betekende dat de handleiding in een aparte mail is verstuurd maar dat ik het automatische synchroniseren dan maar moest uitschakelen.
    Gerard Hodselmans
    De klachten zijn door maar liefst 4 medewerkers in behandeling geweest maar zijn helaas niet opgelost omdat MyHeritage dit geen prioriteit vind hebben.
    Hiermee presteert MyHeritage ondermaats.

Gerard Hodselmans

Ook een klacht indienen over MyHeritage?