Opgelost door MyHeritage: Verlenging en incasso

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 611392
Gebruiker
OranjeGitaar#547
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Zonder enig overleg, waarschuwing of bericht werd een eenmalig jaar abonnement verlengd en werd er €200 geïncasseerd. Deze heb ik teruggedraaid.

Gewenste oplossing

Indien het jaarabonnement afloopt tijdig een bericht sturen.
Geboden oplossing
De automatische verlenging is stopgezet nadat ik de incasso heb teruggeboekt. Verder niets meer vernomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    OranjeGitaar#547
    Datum
    Nog niets gehoord van MyHeritage helaas
  2. Auteur
    OranjeGitaar#547
    Datum
    Nog niets gehoord helaas
  3. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Helaas kunnen we geen MyHeritage account vinden met de door u achtergelaten contactgegevens. We vragen u daarom rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail adres support@myheritage.com, zodat we dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen