Opgelost door MyHeritage: Voor €120 gescammed.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 610319
Gebruiker
Jasmijn van Veen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is na het bestellen van twee dna testen van in totaal €100, nog een EXTRA €120 van mijn bankrekening geschreven. Ik heb gebeld, en krijg sindsdien rare telefoontjes, met een vaag verhaal en verschillende accenten. Ik vertrouw het allemaal niet. Ik werk hard voor mijn geld en ben pas 17. Die dna testen waren voor mij belangrijk. Ik wil gewoon mijn geld terug, want ik wilde nooit een abonnement.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een uitleg en mijn geld terug.
Geboden oplossing
Gescammed voor €120,- oplossing: Wij zijn na diep onderzoek met verschillende pogingen tot contact terecht gekomen op ‘Trustpilot’. Hier vond ik tientallen mensen met exact hetzelfde probleem. Met een reactie erop waarbij stond:’ Mail mij persoonlijk via:” shane.vipsupport@myheritage.com” en ik regel het voor u (in het Engels). Hieruit hebben we een mail gestuurd en het was binnen een paar uur opgelost. Echt super! €120 terug. Ik heb het zelf nog niet bekeken, maar let er op dat je niet volgend jaar het weer betaald,(want het was een jaarlijks abonnement). In de mail naar Shane is het handig om gelijk je ordernummer te versturen, als je een aankoop van dna pakjes hebt gedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Jasmijn van Veen
    Datum
    ??

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen