Klacht MyHeritage: Wat een waardeloze verkooptrucs van een waardeloos bedrijf.

Klachtnummer
# 538448
Gebruiker
Schippers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg ineens totaal ongevraagd een email van my Heritage dat ik zogenaamd een jaarabonnement heb afgesloten. Voor 200 euro per jaar.

Probeer contact op te nemen met de klantenservice, dat kan alleen als ik de laatste cijfers van mijn creditkaart invul. Ik heb geen creditkaart.

Stelletje dombo' s wat een afschuwelijk bedrijf zijn jullie.

Als er ooit een cent wordt afgeschreven kom ik met een advocaat.
Wat een smerige verkooptrucs!

De oplossing

Excuses voor deze smerige verkooptrucs.

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    We hebben met uw genoteerde gegevens helaas geen MyHeritage account kunnen vinden.
    We raden u daarom aan rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we uw betaling kunnen vinden en een terugbetaling kunnen uitgeven.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen