Klacht Myparcel: Geen verzendbewijs ontvangen!

Klachtnummer
# 460519
Gebruiker
Elisabeth
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 2/7/2020 een retourpakket afgegeven bij het servicepunt van DHL (Alles in 1, Landweg in Bergen n.h. Ze geven geen papieren verzendbewijs meer mee. Ze scannen het pakket en zeggen dat je een bevestigingsmail krijgt. Bevestigingsmail heb ik niet ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van DHL. Konden er niets mee. Ik moet voortaan maar een foto van het verzendetiket maken. Advies van DHL bel het bedrijf waar je pakket naar toe moet over 10 dagen maar op dan hoor je wel of ze het ontvangen hebben! Dus DHL maakt een fout en ik heb een probleem.

Gewenste oplossing

Ik wil een verzendbevestiging hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Myparcel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Myparcel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen