Opgelost door Myparcel: ontvanger heeft pakket nog niet gekregen heeft Canada post en douane gebeld geen pakket .

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576446
Gebruiker
Gebruiker1600762961
Datum
2 reacties

Details

Klacht

pakketpost nog steeds niet ontvangen door geadresseerde, myparcel reageert niet heb al 2x een verzoek ingediend na 21 december om te reageren via hun site en via info@myparcel.nl
Beweren iets maar leveren geen overtuigend bewijs voor die tijd. maar reageren dus niet meer. Nu zie ik inactief staan, ? wat betekend dat ? bestaat het bedrijf niet meer ? zie # 572222

Gewenste oplossing

voor er een claim wordt ingediend dient te firma aan te tonen dat het pakket;
of in Canada is middels een schriftelijke verklaring
of is afgeleverd aan geadresseerde middels een bewijs.
verzend label en track & trace zie bijlage
Geboden oplossing
Het pakket is vermist verklaar.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Myparcel
    Datum
    Beste G. Genderen, wat vervelend om te lezen dat jij dit zo ervaart. Uiteraard willen we je graag helpen met het vinden van jouw pakket. Een collega van ons kwaliteitsteam zal vandaag telefonisch contact met je opnemen. ^Team MyParcel
  2. Auteur
    Myparcel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G. Genderen,

    Zojuist hebben wij de klacht telefonisch besproken. Het onderzoek naar deze zending is nog lopende, bij nieuwe informatie zal je hier direct over worden geïnformeerd.

    Mijn excuses voor het ontstane ongemak in de vertraging van deze zending.

    Hiermee hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    MyParcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Myparcel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen