Opgelost door Myparcel: ontvanger heeft pakket nog niet gekregen heeft Canada post en douane gebeld geen pakket .

content Opgelost
Gebruiker1600762961

pakketpost nog steeds niet ontvangen door geadresseerde, myparcel reageert niet heb al 2x een verzoek ingediend na 21 december om te reageren via hun site en via info@myparcel.nl
Beweren iets maar leveren geen overtuigend bewijs voor die tijd. maar reageren dus niet meer. Nu zie ik inactief staan, ? wat betekend dat ? bestaat het bedrijf niet meer ? zie # 572222

voor er een claim wordt ingediend dient te firma aan te tonen dat het pakket;
of in Canada is middels een schriftelijke verklaring
of is afgeleverd aan geadresseerde middels een bewijs.
verzend label en track & trace zie bijlage
Het pakket is vermist verklaar.

Myparcel
    Beste G. Genderen, wat vervelend om te lezen dat jij dit zo ervaart. Uiteraard willen we je graag helpen met het vinden van jouw pakket. Een collega van ons kwaliteitsteam zal vandaag telefonisch contact met je opnemen. ^Team MyParcel
    Myparcel
    Beste G. Genderen,

Zojuist hebben wij de klacht telefonisch besproken. Het onderzoek naar deze zending is nog lopende, bij nieuwe informatie zal je hier direct over worden geïnformeerd.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak in de vertraging van deze zending.

Hiermee hoop ik je voldoende te hebben geïnformeerd.

MyParcel

Ook een klacht indienen over Myparcel?