Klacht Myparcel: Zending incompleet en beschadigd: geen reactie van klantenservice

Klachtnummer
# 500612
Gebruiker
Linda
Datum
1 reactie

Details

Klacht

MyParcel heeft een incomplete zending geleverd, waarvan een deel beschadigd was.
Ik heb daarna 3 keer gemaild, een keer gebeld en veel pogingen ondernomen om te chatten, er is geen reactie gekomen. En bij het bellen kwam ik niet verder dan dat er een casenummer is aangemaakt en ik teruggebeld zou worden, wanneer kon niet worden gezegd.
Ik wil dat MyParcel mijn klacht serieus neemt en zo snel mogelijk adequaat reageert.

Gewenste oplossing

Ik wil zo snel mogelijk de ontbrekende goederen ontvangen en een oplossing voor de beschadigde goederen.

1 reactie

  1. Auteur
    Myparcel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Myparcel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen