Klacht MyPC Utrecht: Na vervanging toetsenbord, gaat laptop niet aan en is montage fout

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 270587
Gebruiker
p.h.a. van Dijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toetsenbord van laptop moet door waterschade vervangen worden. In plaats van een reparatieduur van 5 dagen werd het 7 dagen later. Veel smoezen over de reden hierachter. Na uiteindelijke levering bleek dat én het toetsenbord niet juist gemonteerd is, verschillende toetsen liggen onder het frame in plaats van erboven, ook is de laptop niet aan te krijgen. Direkt na konstatering hiervan is dit per mail aangegeven. Inmiddels na dik twee weken mails sturen en voicemails inspreken laat de eigenaar niets meer van zich horen. Wel bij opdracht geld betaald, maar de laptop is er slechter aan toe dan voor de reparatie

De oplossing

Laptop aan de praat krijgen, én toetsenbord op de juiste manier monteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MyPC Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
p.h.a. van Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas laat MyPC Utrecht ook niets aan klachtenkompas horen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MyPC Utrecht?