Klacht Myposture.dk: Geen product ontvangen, wel geld betaald.

Klachtnummer
# 399079
Gebruiker
Mo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling geplaatst via mijnsandalen.nl, nu lees ik overal dat het een website is die gelinkt is aan andere websites die fraude plegen. Ik heb nooit een bevestiging ontvangen van het product terwijl het wel van mijn rekening af is gegaan. Er valt geen contact op te nemen met de website.

Op mijn bankafschrift lees ik het volgende:
Naam: My Posture Nederland via MultiSafepay
Omschrijving: 309005677
1150001149784545 Massage Sandals NL
1648681793446
IBAN: NL48DEUT0319887774

Ik wil heel graag mijn geld zsm terug!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myposture.dk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myposture.dk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen