Klacht Myposture.dk: Het bedrijf reageert niet actief om mij uit te leggen wat de retourprocedure is.

Yuri64

Ik heb 2 shirts die ik wil retourenen. Op de website staat niet de retour procedure. Je moet een email sturen. Ik vond meerder mail adressen, dus heb alle adressen aangeschreven. 1 reactie; u mail buiten openingstijden, andere geen reactie tot op heden, andere u krijgt antwoord binnen 3-4 werkdagen. 1 antwoord; We willen u graag een andere maat opsturen, gratis. Daar was is niet in geinteresseerd en ik bevestigde nogmaals dat ik de shirts wilde retourneren. Krijg ik als antwoord dat ik dat weer op een ander email adres moet doen. Nou 3 x raden; dat is een van de adressen waar ik de allereerste mail naar verstuurde. Kastje muur verhaal helaas.

Mij een duidelijke procedure mailt, zonder allerlei omwegen of andere voorstellen, hoe ik mijn t shirts kan retourenen en mijn geld terug krijg. A.s.a.p.

Wij vinden dat Myposture.dk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Myposture.dk?