Klacht Myposture.dk: Het bedrijf reageert niet actief om mij uit te leggen wat de retourprocedure is.

Klachtnummer
# 357561
Gebruiker
Yuri64
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 shirts die ik wil retourenen. Op de website staat niet de retour procedure. Je moet een email sturen. Ik vond meerder mail adressen, dus heb alle adressen aangeschreven. 1 reactie; u mail buiten openingstijden, andere geen reactie tot op heden, andere u krijgt antwoord binnen 3-4 werkdagen. 1 antwoord; We willen u graag een andere maat opsturen, gratis. Daar was is niet in geinteresseerd en ik bevestigde nogmaals dat ik de shirts wilde retourneren. Krijg ik als antwoord dat ik dat weer op een ander email adres moet doen. Nou 3 x raden; dat is een van de adressen waar ik de allereerste mail naar verstuurde. Kastje muur verhaal helaas.

De oplossing

Mij een duidelijke procedure mailt, zonder allerlei omwegen of andere voorstellen, hoe ik mijn t shirts kan retourenen en mijn geld terug krijg. A.s.a.p.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myposture.dk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myposture.dk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen