Klacht Mypremium.nl: Annulering en bedrag terug geboekt nog steeds niet voltooid

Klachtnummer
# 311417
Gebruiker
Anoniempje19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik op 20 juni 2018 een PlayStation 4 heb besteld vervolgens stuurde ik maandag 25 juni een bericht met hoe het ervoor stond
De dinsdag kreeg ik een bericht dat de PlayStation 4 vertraging had en ze me de keuze gaven deze te annuleren
Dat zou meteen gedaan worden tot op heden 05 juli 2018 nog steeds geen geld ontvangen
Al regelmatig contact opgenomen en dan zou het geld verwerkt zijn bij iDeal was de laatste update

Soms worden mails ook compleet genegeerd
En hoop dat jullie er toch wat aan gaan doen
Dat ik mijn geld ontvang

Met vriendelijke groet,
Ricardo

De oplossing

Ik verwacht mijn totale bedrag terug die ik betaald heb en zo snel mogelijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mypremium.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mypremium.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen