Klacht Mypremium.nl: Ik ben opgelicht door mypremium.net

Klachtnummer
# 340264
Gebruiker
Iettz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 juni 2018 een refurbished playstation 4 besteld en betaald, maar er is nooit wat van terecht gekomen

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mypremium.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mypremium.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen