Klacht Mypremium.nl: Opgelicht door MyPremium

Klachtnummer
# 313462
Gebruiker
Ger Wessel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Refurbished PlayStation gekocht. Na ruim een week geen antwoord. Zou komende woensdag komen. Niets ontvangen. Donderdags contact, werd dinsdag. Weer niets. Weer contact, moest het melden via de site, dag later keurig antwoord met excuses en geld zou binnen 10 dagen teruggestort worden. Nu 13 dagen verder en nog geen geld.
Opgelicht dus

De oplossing

Aankoop bedrag terug. Was €190.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mypremium.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mypremium.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen