Klacht Myprotein.com: De bestelling is niet geleverd en ik krijg mijn geld ook niet terug.

Klachtnummer
# 466997
Gebruiker
JorisDriePinter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin mei 2020 heb ik een bestelling gedaan bij MyProtein.com en deze zou tussen 9 en 11 mei geleverd worden. Ik kreeg toen wel een melding van de bezorgservice dat de bestelling geleverd was, maar dit was niet het geval. Na snel contact te hebben gezocht met MyProtein.com werd mij verteld dat ze de zaak uit gingen zoeken en dat ze snel (binnen twee werkdagen) contact met mij zouden opnemen. Dit was niet het geval. Vanaf het verwachte bezorgmoment tot nu (10 weken) heb ik meerdere malen contact gehad met MyProtein.com en ze lijken niet te begrijpen dat ik onderhand mijn geld terug wil, aangezien het veel te lang duurt voordat mijn bestelling wordt bezorgd en de zaak wordt uitgezocht.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn geld terug stort, aangezien ze na veelvuldig contact in 10 weken tijd mijn bestelling nog niet hebben kunnen leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen