Klacht Myprotein.com: Geen bevestigingsmail maar geld afgeschreven

Klachtnummer
# 399201
Gebruiker
Merve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zojuist iets besteld via myprotein maar was nog niet ingelogd omdat er stond dat het ook na afloop kan, heb ik betaald voor mij bestelling, geld is afgeschreven, maar je raad het ik heb geen bevestigingsmail gekregen. Er staat dat ik geen bestelling heb geplaatst nadat ik heb ingelogd en daar bovenop kan ik hierdoor de klantenservice niet be rijken en alle 3 producten staan nog in mijn Winkelmandje ookal heb ik betaald. Omdat de bestelling ondanks dat ze aangeefden dat het mogelijk was erna in te loggen niet aan mijn accound is gekoppelt kan ik ook het ordernummer niet zien en omdat ik ook geen mail heb ontvangen ja... Het enige bewijs wat ik nu heb is de afschrift van mijn rekening

De oplossing

Ik wil od het geld terug, of mijn bestelling kunnen volgen en ook echt terug krijgen, een mogelijkheid hebben om direct contact te hebben met het bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen