Klacht Myprotein.com: Geen dichte seal van het product.

Klachtnummer
# 502722
Gebruiker
thuisje4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pot the amino + besteld maar met een half geopende seal gekregen .
Gek genoeg ben ik product gaan na gaan wegen omdat ik het niet vertrouwden de pot heeft schroefdraad en er kan onmogelijk iets iets uit zijn gegaan bij het vallen van de pot .
Bij het wegen woog de inhoud 384 gram in plaats van 400 gram 16 gram komt overen met ongeveer een scoop ik denk niet dat 16 gram minder binnen de marge valt bij het vullen van de pot .
Ik verdenk dit bedrijf ervan dat ze hun retour producten niet zorgvuldig genoeg controleren op dichtheid van een seal , er kan van alles ingestopt zijn door een particulier die het vervolgens retour stuurt als dit een retour verkregen product blijkt te zijn .
Is het niet meer te vertrouwen .

De oplossing

Ik wil gaan kijken of dit bedrijf in de toekomst deze producten niet mee retour neemt van hun klanten .
de seal kan je gewoon dichtplakken met lijm.
de seal zit er niet sterk op er kan iets uitgehaalt zijn of iets ingestopt zijn zonder dat dit door de inspectie van het bedrijf kan worden opgemerkt .
Ik vind dat de veiligheid van klanten die hun product afnemen in het geding in erg kwalijk .
De potten zijn half vol en zien er heel duur uit om te produceren ..stop ermee en stop het product in zakken . Een win win situatie in mijn ogen .
dan kan je de veiligheid van je klanten beter waarborgen en bij retouren beter controleren op dichtheid ..
Tot slot een nieuw product vind ik niet zo heel belangrijk wat gaan ze er aan doen om dit in de toekomst proeberen te voorkomen .
een nieuwe pot toe sturen is niet het probleem aanpakken !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen