Klacht Myprotein.com: Myprotein: Ze laten je in de kou staan met je klacht en bestelling!

RM31

Op 18 mei jongstleden heb ik een bestelling gedaan bij Myprotein (engels bedrijf dat opereert onder het concern van de Hut Group). Ze maken sinds 1 of 2 jaar flink wat reclame in Nederland en willen de fitnessmarkt hier veroveren. Ten eerste vind ik dat als je in Nederland verkoopt je hier ook een depot moet plaatsen maar dat terzijde. Mijn bestelling is tot op vandaag 1-6-2016 NIET geleverd en de Facebook klantenservice van ze reageert zeer laat en is niet kordaat. Ze laten me gewoon zitten en doen er niks mee. Het enige dat ze hebben gedaan is contact opnemen met de DPD pakketdienst waar het pakket is en waarom het nog niet geleverd is. Van een terugstorting willen ze niets weten. Nou dan laat je toch op zijn minst een nieuwe zending komen of niet? Ik krijg ook helemaal geen updates meer van ze of niks.

Ik heb wel al een klacht gestuurd naar het hoofdkantoor over deze (Nederlandse) koekenbakker(s) van de klantenservice. Hebben het misschien te druk met promoties en verkoop!?

Geld terug of in ieder geval mijn bestelling in huis!

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?