Klacht Myprotein.com: Myprotein: Ze laten je in de kou staan met je klacht en bestelling!

Klachtnummer
# 170511
Gebruiker
RM31
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 mei jongstleden heb ik een bestelling gedaan bij Myprotein (engels bedrijf dat opereert onder het concern van de Hut Group). Ze maken sinds 1 of 2 jaar flink wat reclame in Nederland en willen de fitnessmarkt hier veroveren. Ten eerste vind ik dat als je in Nederland verkoopt je hier ook een depot moet plaatsen maar dat terzijde. Mijn bestelling is tot op vandaag 1-6-2016 NIET geleverd en de Facebook klantenservice van ze reageert zeer laat en is niet kordaat. Ze laten me gewoon zitten en doen er niks mee. Het enige dat ze hebben gedaan is contact opnemen met de DPD pakketdienst waar het pakket is en waarom het nog niet geleverd is. Van een terugstorting willen ze niets weten. Nou dan laat je toch op zijn minst een nieuwe zending komen of niet? Ik krijg ook helemaal geen updates meer van ze of niks.

Ik heb wel al een klacht gestuurd naar het hoofdkantoor over deze (Nederlandse) koekenbakker(s) van de klantenservice. Hebben het misschien te druk met promoties en verkoop!?

De oplossing

Geld terug of in ieder geval mijn bestelling in huis!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen