Klacht Myprotein.com: Pathetic customer service and delivery

Klachtnummer
# 411819
Gebruiker
M.B
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I ordered a product on black Friday, and since then I haven't received it. I have sent multiple emails asking about the progress. They never read the emails, they always send a generic reply. They sent it to wrong address 2 times already.
I have zero interest in their product, i have wasted too much time and energy on this and they have zero respect or competency.

De oplossing

I want a refund and a compensation for all the effort and time wasted the past month.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen