Klacht Myprotein.com: Spullen niet bezorgd, maar bij een ander die zegt heb ze niet.

Klachtnummer
# 329884
Gebruiker
Nemesiz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

My bestelling zou bezorgd zijn volgens de bezorgdienst.
Volgens het briefje ligt het bij de coffeeshop.
Daar ben ik dus heen geweest en daar zeggen dat ze niks hebben ontvangen van mij.
Dus off ze hebben mij pakket achterover gedrukt, wat ik zelf denk. Of ze hebben niks ontvangen.
Nu is dit niet de bedoeling, hoe je een pakket bezorgd, als ik niet thuis ben.
Dan hoor je netjes de volgende dag te komen, of ik geef aan om het bij een afhaalocatie op te halen.
Volgens het briefje.

Kortom wat gaat u als myprotein nu doen.?
Want ik heb voor spullen betaald als consument , die ik nooit zelf heb ontvangen.

Ik wil dit graag z.s.m opgelost hebben.
En dat jullie even een goed gesprek met jullie bezorgdienst aan gaan.

Met vriendelijke groet

De oplossing

Dat ze het oplossen, en dat de bezorger mij spullen niet bij andere bezorgd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myprotein.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myprotein.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen