Klacht MySaveAccount.com: aanmaning namens save account

The8Luf27

Januari 2015 telefonisch benaderd door my save account. Ik kreeg een reis aangeboden naar Turkije. Binnen enkele weken zou ik bericht daarover krijgen en dit heb ik nooit gehad. Nu sturen ze me op 27 maart een brief dat ik mijn factuur nog niet betaald heb. Dit was € 95,00 + 2,50 administratiekosten. Dit is mij helemaal niet bekend gemaakt door de telefoon. Nu krijg ik een aanmaning op 10 april , dit is € 135,00. Omdat ik helemaal geen mail of brief van dit bedrijf gehad heb ben ik hier niet gerust over.

Omdat ik van jullie nooit meer iets van vernomen heb, per mail of brief wil ik dat jullie deze briefen van aanmaning niet meer sturen. Na het telefonisch gesprek heb ik nooit meer iets van jullie gehoord. Nu alleen factuur en een aanmaning. Dit is natuurlijk niet duidelijk.

MySaveAccount.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?