Klacht MySaveAccount.com: MySave Account

anoniem2012

Ook ik ben niet te spreken over de handelswijze van MySaveAccount.com Je wordt agressief telefonisch benaderd met een mooi verhaal over allerlei kortingen die je kan krijgen. Maar dan komt de aap uit de mouw, € 95 betalen voor gebakken lucht. Als Nederlander zeg je dan; stuur eerst maar wat toe dan kijken we wel. Natuurlijk moet je eerst weer je rekeningnummer opgeven maar dat is álleen als je gebruik maakt van hun diensten. Affijn, geen email ontvangen dus, of het moet in de spam-berichten zitten en dus nooit meer aan gedacht. Totdat je opeens brieven krijgt van een of ander louche incassoburo genaamd MKBusiness Incasso.. Extra kosten er bovenop en maar dreigen.
Heb vervolgens een email naar dit buro gestuurd dat ik geen enkele verbintenis met dit bedrijf ben aangegaan. Zij houden zich niet aan de regels ommij gedegen informatie te sturen en heb ik dus ook nooit de kans gehad te zeggen dat ik hier niets voor voel. Als ik zo alle email over dit bedrijf zie ben ik niet de enige .

Niet langer lastig gevallen worden over een 'overeenkomst' waarvan ik mij geeneens bewust ben het te hebben afgesloten. Zoals eerder vermeld: eerlijke informatie is mij nooit verstrekt en er is ook geen mogelijkheid gegeven e.e.a. te cancellen.

MySaveAccount.com
    Geachte Heer de Kruif,
    Bedankt voor u mail. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u het niet eens bent met de verstuurde factuur.
    U bent door ons benaderd voor een persoonlijk account op Mysaveaccount.com. Er is samen met u ook een bandopname gedaan waarin u akkoord bent gegaan om 14 dagen Mysaveaccount vrijblijvend te gebruiken. Op hetzelfde mailadres waar u de factuur op heeft ontvangen is door ons ook een email gestuurd met uw inloggegevens, die speciaal voor u is aangemaakt. Met deze inloggegevens heeft u de mogelijkheid gekregen, 14 dagen vrijblijvend op uw account in te loggen en gebruik te maken van alle voordelen van Mysaveaccount.Indien u binnen 14 dagen besloot om niet meer gebruik te maken van MySaveAccount had u de mogelijkheid gekregen om ons een email te sturen, of om ons te bellen om u af te melden.
    Aangezien we van u binnen de bedenktermijn geen afmelding hebben ontvangen, is uw account actief gebleven en de factuur aan u verstuurd. We verwachten dan ook dat u de eenmalig bedrag van € 95,00 aan ons overmaakt.Op Mysaveaccount krijgt u geld terug op al je online aankopen bij méér dan 2.500 aangesloten webwinkels. Koop kleding, schoenen, PC, GSM, TV en nog veel meer via onze voordeelsite en u betaalt altijd minder. Dus hiermee verdient u de eenmalige inleg voor uw account al snel terug.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, dan horen we dat graag van u.
    Team Mysaveaccount
    anoniem2012
    Bedankt voor uw reactie op mijn klacht. Ik blijf erbij dat ik geen duidelijke informatie heb gehad over de consequenties van een eventueel 'lidmaatschap'. De email hierover heeft mij nooit bereikt waarschijnlijk doordat deze bij de spam terecht is gekomen. Verder was het telefoontje met uw instantie mij geheel ontschoten anders had ik gelijk afgezegd. Daarnaast zit ik in de schuldhulpverlening en kan de € 95 onmogelijk betalen al zou ik het willen. Hopend op uw begrip.
    anoniem2012
    MySave Account blijft bij haar standpunt dat ik € 95 moet betalen omdat ik een overeenkomst heb gesloten. Volgens de Consumentenbond dient een overeenkomst getekend te worden en is de overeenkomst met MSA niet rechtsgeldig. Hier willen zij niet van weten en blijven maar berichten sturen via MKB incasso. Niet op reageren dus.

anoniem2012

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?