Klacht MySaveAccount.com: MySave Account
Details
De klacht
Ook ik ben niet te spreken over de handelswijze van MySaveAccount.com Je wordt agressief telefonisch benaderd met een mooi verhaal over allerlei kortingen die je kan krijgen. Maar dan komt de aap uit de mouw, € 95 betalen voor gebakken lucht. Als Nederlander zeg je dan; stuur eerst maar wat toe dan kijken we wel. Natuurlijk moet je eerst weer je rekeningnummer opgeven maar dat is álleen als je gebruik maakt van hun diensten. Affijn, geen email ontvangen dus, of het moet in de spam-berichten zitten en dus nooit meer aan gedacht. Totdat je opeens brieven krijgt van een of ander louche incassoburo genaamd MKBusiness Incasso.. Extra kosten er bovenop en maar dreigen.Heb vervolgens een email naar dit buro gestuurd dat ik geen enkele verbintenis met dit bedrijf ben aangegaan. Zij houden zich niet aan de regels ommij gedegen informatie te sturen en heb ik dus ook nooit de kans gehad te zeggen dat ik hier niets voor voel. Als ik zo alle email over dit bedrijf zie ben ik niet de enige .
De oplossing
Niet langer lastig gevallen worden over een 'overeenkomst' waarvan ik mij geeneens bewust ben het te hebben afgesloten. Zoals eerder vermeld: eerlijke informatie is mij nooit verstrekt en er is ook geen mogelijkheid gegeven e.e.a. te cancellen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.