Klacht MySaveAccount.com: ongewenst netsave abonnement

martin

Ik ben door Netsave benaderd of ik niet lid van hun wilde worden. Het lidmaatschap kost 95 euro. Om lid te worden moest ik inloggen op hun site met het wachtwoord dat ik via de mail had gekregen. Als je dit niet zou doen werd je ook geen lid. Dit heb ik niet gedaan omdat ik geen interesse had. De persoon die mij gebeld had verzekerde mij dat als ik niet inlogde en de code zou activeren zou ik ook geen lid worden. Alleen bleek dit allemaal niet waar te zijn. Opeens was er 95 euro door Netsave van mijn rekening geschreven. Ik heb Netsave proberen te bellen. Het klantenservice nummer wat op hun site staat klopt niet. Ik heb ze nu al verschillende email s gestuurd dat ik geen lid ben en ook geen lid wil worden. Deze email s heb ik naar info@netsave.nl en hun incasso bureau gestuurd. Er wordt totaal niet op gereageerd en de betalingsherinneringen blijven maar komen.

Mij met rust laten. Ik wil geen abonnement.

MySaveAccount.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?