Klacht MySaveAccount.com: ongewenst netsave abonnement

Klachtnummer
# 117313
Gebruiker
martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben door Netsave benaderd of ik niet lid van hun wilde worden. Het lidmaatschap kost 95 euro. Om lid te worden moest ik inloggen op hun site met het wachtwoord dat ik via de mail had gekregen. Als je dit niet zou doen werd je ook geen lid. Dit heb ik niet gedaan omdat ik geen interesse had. De persoon die mij gebeld had verzekerde mij dat als ik niet inlogde en de code zou activeren zou ik ook geen lid worden. Alleen bleek dit allemaal niet waar te zijn. Opeens was er 95 euro door Netsave van mijn rekening geschreven. Ik heb Netsave proberen te bellen. Het klantenservice nummer wat op hun site staat klopt niet. Ik heb ze nu al verschillende email s gestuurd dat ik geen lid ben en ook geen lid wil worden. Deze email s heb ik naar info@netsave.nl en hun incasso bureau gestuurd. Er wordt totaal niet op gereageerd en de betalingsherinneringen blijven maar komen.

De oplossing

Mij met rust laten. Ik wil geen abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MySaveAccount.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen