Klacht MySaveAccount.com: Opzeggen my save account

N van Schaijk

Ook ik kon niet mijn account opzeggen via de normale procedure .
Ik heb gebeld ( ja ik weet het 1 week te laat) en kreeg uiteraard de welbekende boodschap dat het niet meer mogelijk is om om te zeggen.
Maar beste aanbieder volgens mij moeten jullie ook aan een aantal voorwaarden voldoen? Dus als je van ons als consument verwacht dat wij per mail moeten opzeggen hebben jullie de verplichting om ook zorg te dragen dat het opgegeven mailadres werkend is!!
Ik heb uiteraard na mijn telefoongesprek met jullie nogmaals een mail gestuurd incl. Screen shot als bewijs dat het echt een fail delevry was.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie op mijn klacht. En hoop uiteraard op een positieve.

Het uitvoeren van mijn eerdere wens nl het opzeggen van deze dienst uiteraard zonder betalingsverplichting.

MySaveAccount.com
    Geachte mevrouw van Schaijk,Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u niet eens bent met de verstuurde factuur.Zoals wij eerder hebben aangegeven u had meerdere mogelijkheden o u af te melden.
    Aangezien we van u binnen de bedenktermijn geen afmelding hebben ontvangen, is uw account actief gebleven en de factuur aan u verstuurd. We verwachten dan ook dat u de eenmalig bedrag van € 95,00 aan ons overmaakt.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, dan horen we dat graag van u.
    Team Mysaveaccount

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?