Klacht MySaveAccount.com: reis Turkije voor E95

gz

Ook ik ben gisteren benaderd door een druk pratende vrouw. Ik zou meegedaan hebben aan een enquete, en was geselecteerd voor deze aanbieding. Ik wist niet welke enquete, maar dat was al even geleden zei ze....natuurlijk.......Ik gaf aan geen belangstelling te hebben, vertrouwde het eigenlijk meteen al niet, maar op een of andere manier weten ze toch op je in te praten, want ik zou nergens aan vast zitten.. Ik moest vragen beantwoorden met ja/nee en ik denk dat ze dit gesprek compleet omgebogen hebben. Ik zou een mail krijgen, en via de mail kon ik binnen 14 dagen annuleren; u raadt het al: geen mail. Dit is dus echt geen zuivere koffie. Op internet gekeken en blijkt dat veel mensen zgn. geselecteerd zijn en geen mail ontvangen. Bedrag wordt na 14 dagen van je rekening gehaald en men wordt achtervolgd met incassodreigementen en deurwaarders. Advies: bedrag storneren en je account blokkeren voor My Save Account! Niet betalen, overeenkomst is niet rechtsgeldig!

MySaveAccount.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?