Klacht MySaveAccount.com: Reisvergoeding plus opzegging van de aanbiedingen

Klachtnummer
# 102710
Gebruiker
Aslam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw
Ik heet Ali Aslam
En ik ben in februari benaderd door uw personeel met een aanbieding dat ik twee weken mochtgebruiken en als na de twee weken nog gebruik maak dat ik dan een reis vergoed krijg voor 95euro.
Maar ik heb dat terug gestorneerd omdat ik vind dat ik er niet mee eens was en wil geen gebruik maken.
En heb geen bevestiging gehad!
Ik heb 2 maal contact met uw gehad telefonisch voor het opzeggen en niet de reis te gaan vergoeden want ik ben er niet geïnteresseerd en heb geen geld en tijdt.
Maar er is heel raar naar mijn gereageerd dat het niet meer kan en het maar eenmalig is.
Ook al is eenmalig maar ik vind dat het oneerlijk is omdat ik er niet geïnteresseerd ben.
Okee ik heb niet op tijdt opgezegd maar ik ben nog een student en op dit moment heb ik geen geld en geen tijdt.
Jullie soort bedrijven die geven wel hele mooi aanbiedingen maar kijken nooit naar de situatie van de consument!
Ik hoop dat uw mijn probleem begrijpt en het kan oplossen!!!

De oplossing

Ik heb 2 maal een aanmaning gehad waarbij het niet eens ben!!
Mijn gewenste oplossing is dat ik geen factuur meer wil hebben van uw aanbieding,reisvergoeding naar Turkije dus ik wil het niet betalen.
En ik wil geen aanbiedingen meer hebben op mijn email ali_malik26@hotmail.com
Ik vind dat ik misleid ben door uw personeel.
Het was een wazig gesprek ook nog ik dacht dat ze mijn informatie ging opsturen en niet meteen een account ging maken.
Ik ben een arm student jaaaa
Ik krijg al weinig salaris en kan nog net mijn rekeningen betalen.
Plus in de wet staat dat via telefonisch geen contract meer mag aangeboden worden plus de consumentenbond zegt dat zelf!
Nogmaals ik wil niet gaan betalen omdat ik geen gebruik maak van uw aanbiedingen plus uw reis naar Turkije waarbij ik 95 moest gaan incasseren en wil geen aanbiedineng op mijn email adress!!!!!!!
Heb weinig tijdt door mijn studie en gebrek aan geld.!!!!!


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MySaveAccount.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen