Klacht MySaveAccount.com: save my accont

Hanna12

Ik heb het bericht gelezen van save my accont, ik kan my nu het telefoon gesprek heugen . er werd my verteld dat ik aan een aankette, welke niet gevraag heb mee gedaan en dat ik nu korting kan krijgen, by bedrijven als ik spullen koop of besteld inderdaad heb ik daarmee gestemd maar niet weten de dat ik Geld hier voor moet betalen vind het telefoontje misleiden . Niks besteld en gekoch en my niet mee gedeeld tydens het telefoontje dat ik 790, uro betalen moet dat is my niet verteld ,en heb een klein pensioen , zou niet weten waar ik dat vandaan halen moet. Ja dat band je zie ik graag te gemoeten. Ik ga niet betalen , voor dat telefoontje die ik van save you accont kreeg nooit eerder van zo een bedrijf gehoord.

MySaveAccount.com
    Geachte heer/mevrouw van Rhemen,Dit is eerder aan u uitgelegd wij verzoeken u dan ook de factuur te betalen en als er vragen zijn kunt u ons bellen.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team MySaveAccount
    Hanna12
    Het is my woord tegen u woord ,ik heb u gevraagd om het bandje te beluisteren, want over een 1 mallige betaling en lid woorden is er geen sprake gewees, reageer u nu daarop, en ik heb geen handtekening geplaatst via u mail zoals u beweerd .wanneer krijg ik het bandje te beluisteren???
    Hanna12
    Save my account, sommeerde my het bedrag van 95 E te betalen met 2, 95 kwam Erba wegens te laat betalen . Ik heb ze gevraag voor de tweede keer dat ik het bandje wil beluisteren , want er is my niet gezeg dat ik lid werd en eenmalige bedrag van 95 E moest betalen. Het is 4 dagen geleden dat ze het zouden opsturen heb nog steeds niks ontvangen en ook geen mail meer van ze wacht af

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?