Klacht MySaveAccount.com: Zinloos!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126431
Gebruiker
Marie-Anne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan niet meer inloggen en heb dit al tien keer gemeld. Daarna ontvang ik een bevestiging met een ticket, dat mij verwijst naar.. .ja, juist, het account waar ik niet in kan komen.

De oplossing

Daadwerkelijke actie, een persoonlijke mail!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MySaveAccount.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Marie-Anne
    Datum
    Ik heb nog niets vernomen van MySave, ook al heb ik hen gemaild dat ik een klacht in dien bij hen en bij Klachtenkompas. Men is blijkbaar blind en doof voor een normaal verzoek van een betalende klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marie-Anne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MySaveAccount.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen