Opgelost door MySpirituals: Niet geleverd artikel, wel betaald :(

Vero

Mijn artikel werd besteld op 15 november en is nog steeds niet geleverd. Eerst lag het aan postNL, daarna aan het niet invullen van busnummer, terwijl het huisnummer correct werd ingevuld. Het zou worden teruggestuurd naar MySpirituals wisten ze mij te vertellen en ze zouden het mij alsnog opsturen, ditmaal met vermelding van het busnummer. Ik ken alle buren hier in de blok en niemand weet van geen pakket. Ik heb een code aangevraagd vooraf zodat ik mijn pakket kan volgen, maar die heb ik nooit ontvangen. Als ik hen vraag of zij wel aan een code kunnen komen is dit hun antwoord: ¨Ik heb wel een track & trace code, maar die werkt niet. Dit heeft volgens PostNL met de afkeur van het verzendlabel te maken.¨ Als het verzendlabel wordt afgekeurd, dan wordt het toch ook niet verzonden vraag ik dan. Ik krijg nu geen antwoord meer. Ik vind het jammer dat ik er zelf zo moet achter zitten en ze geen moeite doen om verder te onderzoeken. Dit vind ik alles behalve klantvriendelijk.

Ik zou graag willen dat mijn bestelling achterhaald wordt. Met de track & trace code kan dit toch geen probleem zijn? Met een afgekeurd verzendlabel kan je toch niets versturen? Wat is er dan met het pakket gebeurd? Ik heb inderdaad mijn busnummer vergeten melden, maar het huisnummer is correct, dus ik snap het probleem niet.

MySpirituals
    Ik had u al direct antwoord gegeven op uw mail. Het "vergeten" busnummer is niet het probleem. U heeft "64/" als huisnummer ingegeven. Dat zal waarschijnlijk als 641 gelezen (kunnen) worden. Dus ik heb u aangeboden, dat als het pakket niet bij u aankomt, het dus bij ons retour komt. Ik zal u dan direct het pakket, met het juiste huis- en busnummer weer versturen. We hebben tot op heden nog geen retour ontvangen.
    Wat me wel van het hart moet is dat uw titel van dit bericht zwaar aangedikt is. Terwijl u zelf de verkeerde gegevens doorgeeft. Zo zet u ons onterecht in een kwaad daglicht. Wij hebben de shop per 1-11 overgenomen en doen er alles aan om iedereen tevreden te stellen en dat lukt ons! Maar ik vind het doorgeven van de juiste adresgegevens toch ook een verantwoordelijkheid van u zelf, toch?
    Maar ik zal het oplossen. Wij willen geen klachten en hoop dan ook dat u de oplossing als positief ervaart. Ik stuur u vandaag een nieuwe bestelling.
    mvg MySpirituals
    Vero
    Jammer dat u het zo bekijkt en dat is dan ook de rede waarom ik deze klacht heb ingediend, omdat u gewoon niet reageerde op mijn mail met de vraag waarom jullie het pakket laten opsturen als het verzendlabel niet klopt en of het pakket ondertussen al was aangekomen bij jullie. Lijkt mij logisch toch na bijna 3 weken? Mij gaat het helemaal niet over wie hier schuld heeft en wie niet. Ik heb ook nergens beweerd dat jullie in de fout zijn gegaan. U gaat er gewoon van uit: de klant heeft een fout gemaakt, dat die het maar zelf oplost. Volgens mij had dit kunnen voorkomen worden omdat het verzendlabel niet klopte. Er bestaat helemaal geen 641 en dat wisten ze op de post blijkbaar ook al. Dan is het toch een kleine moeite om dit even te controleren om deze situatie te vermijden? Ook vind ik het jammer dat ik eerst een klacht moet indienen vooraleer jullie tot actie komen. Ik kreeg vanmiddag bericht dat mijn bestelling opnieuw werd verzonden, waarvoor dank.

Vero
Er werd een nieuw product verzonden, dat is inmiddels toegekomen.

Ook een klacht indienen over MySpirituals?