Klacht MySpirituals: Oplichting

#M91

Een bestelling gedaan bij my spirituals. Levertijd zou 8 tot 15 werkdagen zijn. Dit duurde 29 werkdagen. De track en trace code die ik erbij kon kopen werkte helemaal niet. Er kwam steeds een andere datum te staan.
Uiteindelijk toch binnengekregen. De kettingen leken niet eens op de foto op de site dus teruggestuurd. Er moest perse een formulier bij wat je terug wilde sturen en waarom. (Gelukkig ook een track en trace code gedaan.)
Er zou binnen 7 werkdagen geld overgemaakt worden. Na 8 werkdagen een deel van het geld gekregen. Toen ik via de app vroeg waar de rest van het geld bleef kreeg ik pas 4 dagen later antwoord.
Of ik de track en trace code had want ze hadden het pakket nooit ontvangen? (Wel raar dat ze dan weten waar ze het eerdere deel van het geld naar toe moeten overmaken?)
Na 2 weken appen de toezegging gekregen dat ze het restant over zouden maken.. dat is nu 3 weken geleden en heb niets ontvangen. Appen kan ook niet meer want ze hebben mijn nummer geblokkeerd. Pfff... ook een manier van service! Schandalig! Bij dit zogenaamde bedrijf kun je alleen appen of mailen

Ik wil de rest van mijn bedrag terug overgemaakt en het bedrag van 4,35 aan verzendkosten als compensatie voor alle tijd die ik hieraan kwijt ben. En excuses zou ook op zn plaats zijn

MySpirituals
    Het resterende bedrag is teruggestort
    MySpirituals
    We hebben resterende bedrag teruggestort

Ook een klacht indienen over MySpirituals?