Klacht Mytabledcover.nl: Tabletcover defect maar wordt onder garantie niet herleverd

Klachtnummer
# 180599
Gebruiker
Bart1983
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28-2 een Samsung Galaxy Tab S2 9.7 Bluetooth Toetsenbord Hoes gekocht bij webwinkel www.mytabletcover.nl. Na 3 maanden reageerden enkele toetsencombinaties niet meer. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf. Telefonische wordt er nooit opgenomen. Na verschillende mails verstuurd te hebben heb ik een reactie teruggekregen dat ik de tabletcover retour mocht sturen en ik een vervangend nieuw exemplaar zou krijgen. De tabletcover is retour gestuurd. Op 11-7 heb ik nog een mail ontvangen dat er eentje besteld is voor mij die spoedig verzonden zal worden. Tot op heden heb ik niks mogen ontvangen. Telefonisch wordt er niet gereageerd. Via mails krijg ik ook geen contact meer.

De oplossing

Ik wil graag een nieuw exemplaar ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytabledcover.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytabledcover.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen