Klacht MyTrendyPhone Nederland: Bedrijf levert niet

Klachtnummer
# 361001
Gebruiker
B van der Maarel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim een week geleden een Samsung powerbank bij dit bedrijf besteld. Beloofde leveringstijd was 2 tot 3 dagen. Nu ruim een week verder en nog niks geleverd. Klantenservice is alleen in het Engels. Nederlandse medewerkers zijn zogenaamd nooit beschikbaar. Klantenservice belooft steeds dat product de volgende dag wordt geleverd. Maar niet dus. Omdat ik niet langer kon wachten moest ik het product noodgedwongen elders bestellen.

De oplossing

Ik wil dat binnen 5 dagen het betaalde bedrag inclusief verzendkosten op mijn bankrekening is teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyTrendyPhone Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MyTrendyPhone Nederland?