Klacht MyTrendyPhone Nederland: Beloofde levertijd loopt gigantisch uit de hand, misschien leveren ze helemaal niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377194
Gebruiker
Robespiere 13
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze beloofden binnen 3 dagen te leveren, maar het is nu al zeven dagen.
Ondanks de belofte van de service afdeling.
Bellen kan niet daar er in Nederland nooit iemand de telefoon opneemt.
Ze beloven vanuit een Engels sprekend land beterschap in de praktijk is dat alleen maar een zoethouder.

De oplossing

Ik wil gewoon de bestelde spullen binnen een redelijke termijn ontvangen.
Geen valse verwachtingen wekken op het internet wat bvetreft levertijd.

1 reactie

  1. Auteur
    MyTrendyPhone Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Onze bestellingen worden normaliter binnen 4 werkdagen geleverd, het kan gebeuren dat er één dag vertraging is zoals het bij u het geval was.
    De bestelling werd vanuit onze magazijn in Denemarken verstuurd, dat is waarom de levering wat langer duurt dan aan wat u binnen Nederland gewend bent.

    U hebt gekozen voor PostNL als leveringsmethode. Bestellingen die met PostNL verzonden zijn hebben geen track & trace.
    Mijn collega heeft uw vraag op tijd en professioneel beantwoord. Het spijt ons dat het antwoord in het Engels was, onze Nederlandstalige collega is momenteel op ziekteverlof.

    Bedankt voor uw recensie, wij zullen alles wat u gezegd hebt in overweging nemen om onze diensten te verbeteren.


    Mieke van Dalen
    Customer service manager

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robespiere 13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Compensatie hebben jullie nog nooit van gehoord. In mijn geval zijn jullie nog steeds trauma vergrotend bezig. Welcome bij MyTrendyPhone Nederland die in werkelijkheid niet bestaat, ik ben in ieder geval nog niemand life tegengekomen. Oplichting, klantverlinking Met vriendelijk groet Jacob de Vries Robles 10183179
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MyTrendyPhone Nederland?