Opgelost door MyTrendyPhone Nederland: Moet bijbetalen voor een vervangend product na een garantie claim

content Opgelost
# 320280
R. Rozendaal

Mijn telefoon hoesje 125388 is binnen de garantie termijn kapot gegaan. Ik heb hem opgestuurd en de Garantie is erkent door mytrendyphone.nl. Ik krijg een nieuw hoesje opgestuurd. Na 4 weken nog niets ontvangen, dus heb ik contact opgenomen. Er wordt gemeld dat het exacte hoesje niet meer te leveren is. Ik mag een vervangende uitzoeken en die krijg ik dan opgestuurd. Ik heb hetzelfde hoesje 125390 gekozen met als enig verschil de kleur. Nu krijg ik een mail dat ik moet bijbetalen omdat de huidige verkoopprijs hoger is als de orriginele bestelling.

Graag het vervangende hoesje opsturen zonder extra kosten.

R. Rozendaal
    Reactie om het verlopen van de klacht te voorkomen. Tot zover nog geen reactie onvangen van "mytrendyphone.nl"
    MyTrendyPhone Nederland
    Onze excuses voor het ongemak.

Zoals eerder uitgelegd door een medewerker van de klantenservice,

de prijs die u hebt betaald voor de oorspronkelijke bestelling was minder dan de vervangingskosten.

In de tussentijd zijn we van leverancier veranderd, daarom zijn de prijzen anders en

niet hetzelfde als vorig jaar, zoals u waarschijnlijk wel kunt begrijpen.

Hoewel het geen standaardprocedure is, zijn we bereid om een uitzondering voor u te maken omdat we om onze klanten geven.

We sturen u de Silver case op basis van uw verzoek en u hoeft het prijsverschil niet te betalen.

We hopen dat deze oplossing bevredigend is.

U ontvangt binnenkort een e-mail van ons.

Bedankt.
    R. Rozendaal
    Ja. Deze oplossing is akkoord. Dank je wel dat het op deze manier opgelost kan worden. Ik hou mijn mailbox in de gaten.

R. Rozendaal
Er wordt een vervangend product opgestuurd zonder extra bijbetalen.

Ook een klacht indienen over MyTrendyPhone Nederland?