Opgelost door MyTrendyPhone Nederland: Moet bijbetalen voor een vervangend product na een garantie claim

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 320280
Gebruiker
R. Rozendaal
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn telefoon hoesje 125388 is binnen de garantie termijn kapot gegaan. Ik heb hem opgestuurd en de Garantie is erkent door mytrendyphone.nl. Ik krijg een nieuw hoesje opgestuurd. Na 4 weken nog niets ontvangen, dus heb ik contact opgenomen. Er wordt gemeld dat het exacte hoesje niet meer te leveren is. Ik mag een vervangende uitzoeken en die krijg ik dan opgestuurd. Ik heb hetzelfde hoesje 125390 gekozen met als enig verschil de kleur. Nu krijg ik een mail dat ik moet bijbetalen omdat de huidige verkoopprijs hoger is als de orriginele bestelling.

De oplossing

Graag het vervangende hoesje opsturen zonder extra kosten.

3 reacties

  1. Auteur
    R. Rozendaal
    Datum
    Reactie om het verlopen van de klacht te voorkomen. Tot zover nog geen reactie onvangen van "mytrendyphone.nl"
  2. Auteur
    MyTrendyPhone Nederland
    Datum
    Onze excuses voor het ongemak.

    Zoals eerder uitgelegd door een medewerker van de klantenservice,

    de prijs die u hebt betaald voor de oorspronkelijke bestelling was minder dan de vervangingskosten.

    In de tussentijd zijn we van leverancier veranderd, daarom zijn de prijzen anders en

    niet hetzelfde als vorig jaar, zoals u waarschijnlijk wel kunt begrijpen.



    Hoewel het geen standaardprocedure is, zijn we bereid om een uitzondering voor u te maken omdat we om onze klanten geven.

    We sturen u de Silver case op basis van uw verzoek en u hoeft het prijsverschil niet te betalen.



    We hopen dat deze oplossing bevredigend is.

    U ontvangt binnenkort een e-mail van ons.



    Bedankt.
  3. Auteur
    R. Rozendaal
    Datum
    Ja. Deze oplossing is akkoord. Dank je wel dat het op deze manier opgelost kan worden. Ik hou mijn mailbox in de gaten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Rozendaal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt een vervangend product opgestuurd zonder extra bijbetalen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over MyTrendyPhone Nederland?