Klacht MyTrendyPhone Nederland: Wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 306538
Gebruiker
Joost73
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bestelling van 28 mei j.l:
Bestelnr.: 9441697
Bestel datum: 28-05-2018 14:26:12
Opgestuurd een dag later, op 29 mei, is nog niet binnen. Men zegt dat het postkantoor wordt gecontacteerd, maar hoor vervolgens niks meer.
Nog niet binnen vandaag dus, dinsdag 5 juni.....!!!!
Overigens is de communicatie met de helpdesk in het Engels.......????!!! Heel apart.

De oplossing

Bedrag van 16 euro terugstorten a.u.b.. want heb inmiddels dezelfde besteld bij een ander bedrijf die ik vandaag kan afhalen.
Rekeningnummer:
J.E. van der Wall
NL34RABO0323096840

Vriendelijk bedankt.

1 reactie

  1. Auteur
    MyTrendyPhone Nederland
    Datum
    Beste Joost van der Wall,



    Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat we hebben veroorzaakt.

    Uw claim heeft dit ongelukkige bezorgingspunt onder onze aandacht gebracht en we hebben u onmiddellijk een e-mail gestuurd en instructies gegeven, zodat het probleem dat zich heeft voorgedaan kan worden opgelost.

    Helaas kan het ondanks al onze inspanningen om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden soms voorkomen dat sommigen onvrijwillig verloren gaan door postdiensten.



    We hopen dat we dit probleem naar behoren en naar tevredenheid zullen oplossen.

    We vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice support@mytrendyphone.nl om het probleem op te lossen.

    Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.



    Met vriendelijke groeten,
    mytrendyphone.nl

Ook een klacht indienen over MyTrendyPhone Nederland?