Klacht MyTrendyPhone.nl: MYTRENDYPHONE MALAFIDE OPLICHTERS VERKOPEN ONDEUGDELIJKE WAAR !!!

karen

Dit is dus voor mij ondeugdelijke waar en wil mijn geld retour!!!!!
Dit was niet mogelijk door het gekocht artikel 2 weken retour regeltje ! ja ja
Ik vind het artkel kopen en binnen 2 weken beslissen of je het wel of niet wil houden niets te maken hebben met een zogenaamd merk Pierre Lacroix hoesje dat na 4 maanden altijd in een handtas heeft gezeten en de binnencase brokkelt uit elkaar valt en daardoor ondeugdelijke waar is !
Ik heb dus het hele assortiment van online bedrijf bekeken iedere week en kon eigelijk alleen mischien wel de chromecast 2 gebruiken.maar zij verkopen het artikel veel duurder als het algemen 39 euro ! Maar het GEWELDIGE TRYNDYPHONE adverteerd ergen een goedkopere prijs gezien wij geven dat dan ook..... TOEN begonnen mailtjes alweer totaal in die +_ 50 bah bah ze moesten de directe link van de winkel nou ik die administratie van hun gouw gestuurd de rest van de nederland mediamarkt ed en toen klopte het eon nummertje niet dus de rest heeft illegale eon ?

graag het bedrag van het hoesje plus 2 keer verzenkosten van het kapot hoesje en het ongevraagde opgestuurde vervanging hoesje waar ik niets van wist

karen
    Ik eis mijn geld wettelijk terug voor ondeugdelijke verkochte waar
    die jullie menen te camoefleren met een aankoop/bedenk/ 2 weken retour regel ?
    Dit is wettelijk niet mogelijk !!!
    Malafide Konkelbedrijf jullie houden al 9 maanden geld van mij vast die ik terug eis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    abonnementsverlenging RADAR automatisch doorlopend
    voor : MyTrendyPhoneOplichters.nl nooit meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    karen
    volgende stap aangifte politiebureau Echt niet willen retourneren van bedrag betaald voor ondeugdelijke verkochte waar !!!!!!!!!!!!!
    karen
    tijd tot morgen dan POLITIEAANGIFTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    karen
    Ze hebben net met een overweldigde toestemming verleent dat ik de chromecast zonder meer voor het normale bedrag kon kopen
    BAH BAH BAH HOE IN GODS NAAM ZOU IK NU BIJ JULLIE NOG EEN ARTIKEL WILLEN? ALS HET DING NIET WERKT WAT DAN EN NEE IK WENS NIETS MEER VAN JULLIE OPLICHTER DAN DAT JE ME MIJN EIGEN GELD TERUG BOEKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bah ONGELOOFELIJK !!!!!!!!!!!
    MyTrendyPhone Nederland
    Geachte Karen Timmermans,

Wanneer u een bestelling op onze website plaatst, gaat u akkoord met onze verkoopvoorwaarden, die ook volgens de Wet verkoop op afstand zijn. In die voorwaarden staat dat terugbetaling mogelijk is als u een product binnen 14 dagen van ontvangst retourneeert. Terugbetaling is ook mogelijk indien een artikel defect is, en wij kunnen u geen nieuw exemplaar toesturen. In uw geval hebt u het product voor de tweede keer in september 2015 geretourneerd en u wilde graag een duurder artikel hebben. U hebt ons toen ook vermeld dat u momenteel niet kunt bij betalen voor het nieuwe artikel en dat u ons later zult informeren hoe u wilt dat wij uw reclamatie verder behandelen. U hebt ons daarna gemaild met de laagsteprijsgarantie aanvraag voor een product welk duidelijk verschillend is dan het product welk wij verkopen. Ook als de producten niet dezelfde zijn, hebben wij u tegemoet gekomen met een korting van 6,10 eur voor dit product (met andere woorden: wij hebben toch de laagste prijsgarantie goedgekeurd). Met de 2 x retourkosten die wij aan u moeten vergoeden, dient u toch een klein prijsverschil (1,56 eur) voor dit product bij te betalen. Indien u dat niet goed vindt, kunt u een nieuw exemplaar van het oorspronkelijk bestelde artikel hebben, of een ander artikel met hetzelfde of lagere prijs (als de prijs lager is, zullen wij u het prijsverschil terugbetalen). Dus, nogmaals: terugbetaling is helaas geen optie meer en wij horen graag hoe u wilt dat wij uw reclamatie verder behandelen, oftewel welk artikelnummer u nu graag wilt ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Mieke van Dalen
    Customer service manager
    karen
    ten eerste het product wat ik gekocht heb is hoesje met plastick binnencase de binnenencase ging in de vierde maand barsten en stukeren !!! de tweede hoes is opgestuurd zonder mijn weten en was anders kon ik weer terug sturen !!!!!!!! Ik wil alleen van mijn gekochte hoes die ondeugdelijke waar bleek mijn geld terug 33 euro plus 2 keer 2euro,07cent voor retour van mijn ondeugdelijke uit elkaar gevallen plastik + jullie verasing hoes die ik zelf lelijk vond
    karen
    Ik heb recht op mijn geld €37.14 terug voor ondeugdelijke waar!
    Ik wil geen artikel van jullie meer reclame die niemand krijgt geld terug bij koop binnen 2 weken heeft hier niets mee!
    Als koper heb ik recht op geld terug wettelijk voor dit ondeugdelijk artikel!
    dat binnen 4 maanden uit elkaar valt geen gedwongen aankoop
    karen
    ik wens verder nooit meer erna met bedrijf mMYTRENDYPHONE.NL MALAFIDE BEDRIJ FIETS VAN DOEN TE HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!
    MIJN 37 EURO14 EN TOT NOOIT MEER WEER!!!!!!!!!!!!!!!
    PS KAN DE MAIL S 36 NOG EENS MAILEN
    karen
    MIJN RECHT OF MORGEN AANGIFTE ENZ......
    GEEN ANDER OPTIE MOGELIJK
    iK WENS JULLIE BEDRIJF TE VERGETEN
    ZSM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    karen
    Ik heb wettelijk recht om het aankoopbedrag +gemaakte kosten door firmablunders als consument voor ondeugdelijke waar
    TERUG TE EISEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    karen
    De Nederlandse Consumenten Rechten gelden voor ieder bedrijf hetzelfde hier ook voor jullie malafide verkoop waarden .
    Jullie staan echt niet boven de wet !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik Ben Nederlands staatsburger !!!!
    Julie ," bedrijf !" dient zich aan de Nederlandse wet te houden !!!
    Ik wens mijn recht als consument voor ondeugdelijke waar mijn geld terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    karen
    Ze dwingen de persoon om een artikel te zoeken.
    MALAFIDE BEDRIJF!!!!!!!

karen

Ook een klacht indienen over MyTrendyPhone.nl?