Klacht Mytrip.com: geen refund bij geannuleerde vlucht

Klachtnummer
# 494773
Gebruiker
SPF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vlucht geboekt via MyTrip naar Italie. Deze vlucht werd geannulleerd omdat Italie op dat moment in Lockdown was (mei). Ik heb destijds de optie gekregen om een voucher te accepteren die 3 maanden geldig was. Uiteraard heb ik dat niet geaccepteerd. Nu ben ik al maanden aan het wachten op een refund, maar ze komen steeds met het excuus dat Alitalia geen reactie geeft op hun verzoek tot refund.

De oplossing

Volledige refund van het aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen