Klacht Mytrip.com: Ik krijg geen contact met Mytrip over onze vlucht die al een aantal keer gewijzigd is. Zorgelijk!

Klachtnummer
# 463660
Gebruiker
IsaTino
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze vlucht naar Albanië via Servië is al twee keer gewijzigd. Wij willen en kunnen niet op deze dag vertrekken. Serbian Airlines heeft ons 3 opties aangeboden waar wij niet akkoord mee willen gaan. Daarom willen wij contact met mytrip want via hun hebben wij geboekt. Echter kunnen wij op geen enkele manier contact met ze opnemen. Schandalig.

De oplossing

Ik wil dat Mytrip zijn verantwoordelijkheid pakt en het voor zijn klanten mogelijk maakt om contact op te nemen. Ook wil ik dat onze vlucht vergoed wordt aangezien deze gewijzigd is naar een datum waarop wij niet kunnen vertrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen