Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mytrip.com: ik wil 2 tickets omboeken maar bij geen contact is dat niet mogelijk
Details
De klacht
Ik probeer contact te krijgen met Mytrip om 2 tickets om te boeken naar juli dit jaar naar Jakarta met Turkish Airlines. Er word niet gereageerd op de gestuurde mail. Ik krijg de melding postmaster@outlook.com. Op zondag 17 januari heb ik een mail gestuurd die aangekomen is en vandaag, zaterdag 30 januari weer een email gestuurd maar ik krijg de mail terug via postmaster@outlook.com.Vorig jaar heb ik ook al lang gewacht voordat ik antwoord terug kreeg.
ik wil/verwacht dat ik goed geholpen word door Mytrip.
De oplossing
ik wil graag antwoord op de mail met de belofte dat er een oplossing komt voor deze klacht.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.