Klacht Mytrip.com: ik wil 2 tickets omboeken maar bij geen contact is dat niet mogelijk

Klachtnummer
# 515687
Gebruiker
mila71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer contact te krijgen met Mytrip om 2 tickets om te boeken naar juli dit jaar naar Jakarta met Turkish Airlines. Er word niet gereageerd op de gestuurde mail. Ik krijg de melding postmaster@outlook.com. Op zondag 17 januari heb ik een mail gestuurd die aangekomen is en vandaag, zaterdag 30 januari weer een email gestuurd maar ik krijg de mail terug via postmaster@outlook.com.
Vorig jaar heb ik ook al lang gewacht voordat ik antwoord terug kreeg.
ik wil/verwacht dat ik goed geholpen word door Mytrip.

De oplossing

ik wil graag antwoord op de mail met de belofte dat er een oplossing komt voor deze klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen