Klacht Mytrip.com: Money refund - CORONA

Klachtnummer
# 462507
Gebruiker
turistx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij mijn klachtenmail. Daarna opnieuw een mailtje ontvangen dat het erg druk is op de klantenservice. Bellen ben ik niet eens aan begonnen.

"I'm very dissapointed & now angry as well. This is the second time MyTrip cancels. The second flight isn't even confirmed yet by you. Therefore i demand a full refund in money. And because of the way you handled this, incl. reservation costs. This "service" costs me to much time. This has nothing to do with COVID like you claim, it's just bad service.

In May i booked a flight to Miami.
This you cancelled a week ago.
You offered me a new option & demanded i confirm by email with-in 5 days. Which i did.
Couple days later i send you an email with the question if you could confirm the rebooking.
The respons was that my mail was send to custumer service.
Now i receive this mail & i have to call in. That's just keeping eachother occupied for no reason, except earning money over costumers backs.

This is why i want my money back. And to be clear i DO NOT want a voucher. That i concern a scam & stealing."

De oplossing

Geld terug binnen wettelijke termijn van 7 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen