Klacht Mytrip.com: Mytrip onbereikbaar na door corona geannuleerde vlucht

Klachtnummer
# 496121
Gebruiker
MijPakkenZeNiet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via Mytrip een retour naar SIngapore geboekt voor zomer 2020. De vlucht zou worden uitgevoerd door Turkish airlines. Door corona kon de reis niet doorgaan, maar Turkish airlines gaf heel netjes aan dat ik tot 31 december 2021 een nieuwe vlucht kon kiezen naar dezelfde regio. Na een telefoontje met hun klantenservice verwezen ze me helaas door naar Mytrip, omdat dat bedrijf als tussenpersoon diende bij mijn boeking.

Sindsdien is de moed me steeds meer in de schoenen gaan zakken. Mytrip is simpelweg niet bereikbaar. Ik heb de Nederlandse en Griekse klantenservice geprobeerd maar krijg niemand te pakken. Inmiddels hoef ik geen nieuwe reis meer, ik wil liever mijn geld terug.

De oplossing

Ik zou graag het aankoopbedrag van de vliegtickets terug willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen