Klacht Mytrip.com: Mytrip weigert een herboeking te doen en wil ook geen geld terug geven.

IJburg

Ik heb 2 tickets geboekt naar Malta. Een dag voor vertrek wordt deze gecancelled. Ik krijg volgens hun email geen geld terug maar ik kan wel een nieuwe reis boeken en moet reizen voor december. Ik heb het telefoonnummer 10 keer gebeld. Steeds 2 uur in de wacht en eruit gegooid. 1 keer doorverbonden, toen nog een keer een 1 uur in de wacht. Deze keer wordt mij gevraagd een week later te bellen omdat dan kan worden geboekt naar Malta. Ik bel 3 weken later. Dan na 2 uur wacht, wordt afgeraden al te boeken voor oktober omdat deze misschien wordt gecancelled en ik dan mijn voordeel kwijt ben. Als ik doorzet en zeg toch te willen boeken, moet de medewerker in overleg. Dan blijkt dat er helemaal geen tickets zijn. Ik moet volgende maand terug bellen.

Ik wil gewoon mijn geld terug zoals wettelijk is bepaald.
In een ander geval wil ik meer tijd hebben te kunnen reizen. Nu krijg ik maar een paar maanden om te reizen, de winter notabene.

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?